Udda sätt att starta det nya året på...

Ja alla starta vi ett nytt år på olika sätt. Vissa börjar med semester, andra jobbar, vissa börjar träna slaviskt. Men inte jag det här året....jag inleder det med magsjuka. Var natten till i onsdags som min kära kropp inte riktigt ville som jag ville. Sedan dess har jag varit mer död än levande. Sovit, sovit sovit alternativt bara varit i badrummet. Igår fick jag dock i mig lite att äta vid 18 och idag har jag fått i mig frukost så nu är det allt på rätt håll =) Skönt skönt! Har vi tur kanske min energi är tillbaka ordentligt imorn!!!
   Det är tur att jag i onsdags hade min kära svärmor som åkte till affären och sen kom till mig med nyponsoppa och proviva!!! *tackar* Och igår så åkte Magnus till stan o handla allt möjligt gott åt mig så att jag ska kunna återfå krafter!!

Nu ska jag ta o leta upp något som ska få vara lite lunch =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0