Skrikkör???

Jag har nog aldrig hört något värre. Slog på tv:n idag när jag stigit upp och då var det nå samlingsprogram från allsång på skansen. Jaja, tänkte jag det är lagom ansträngande att titta på så här på söndagsmorgonen. Sagt och gjort.....men mot slutet av programmet så kom det en kör som hette "skrikkören" men kom igen varför har man en kör som går ut på att man bara skriker? De sjöng inte eller något sånt. Det lät bara som om ca 15 vuxna karlar vråla allt vad de kunde. Fullt normalt....ehhh nä inte enligt mig.

Är äntligen helt kry från min magsjuka!! Känner mig pigg och alert igen! Eller ja kanske inte för stunden med tanken på att jag nyligen klivit ur sängen och inte är den mest morgonpigga människa som existerar. Men jag mår iaf bra =) Ska väl försöka dona lite här hemma idag och ladda inför morgondagens nya termin på jobbet. Är planeringsdag imorn så bara babbel hela dagen och inga barn.
   Blir en lång start på veckan det här. Typ möte hela dagen imorn med planering, stänger på tisdag och på onsdag ska jag på handledning så jag inte slutar från kl 18. Kommer behöva sooooova massor!

Nu blir det frukost och skidor på tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0