Nytt år, 2011

Hur fort kan 5 dagar gå? Jag tyckte nyss att jag skrev att jag skulle vara ledig i fem dagar o imorn är det dags att jobba igen! Jag älskar mitt jobb men väldans skönt att vara ledig också =) Men som sagt jag är väld en sista som ska klaga....om 28 dagar åker ju jag och Magnus åka till Thailand så då har jag 16 dagars ledighet igen!

Nyårsafton har det varit...Det var en kanonkväll med fina vänner! Maten blev fantastisk och stämmningen var på topp!! Ett fint fyrverkeri fixade killarna vid tolvslaget. Kvällen fortsatte med massor av chips, dip och musik!!! Klockan var väl runt 03.15 när det var tyst i det här huset!
    2011, nyår, det brukar för de flesta innebära att man avger ett nyårslöfte! Jag har faktiskt ett litet, och det är at jag ska stiga upp när min väckarklocka ringer och inte snooza i 25 minuter för att sen stressa som en tok till bussen! Vi får väl se hur det går....jag är oftast inte så pigg på att stuga upp ur sängen då klockan ringer.

Har gjort årets första braiga sak också, har bokat flygbiljetter till Ystad. Kommer att åka ner första helgen i Mars. Se till att träffa de allra närmsta då iaf!

Nu lite kvällsmål i magen o åter slappa i soffan, upp vid halv7 imorn :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0