Tillbaka i verkligheten...

Ja, nu har vi snart varit hemma i en vecka! Man börjar få en vettig dygnsrytm igen och kommer in i rina vardagsrutiner! Faktiskt ganska skönt enligt mig. Visst är det underbart med semester men det är på något vis skönt att vara hemma i sina egna rutiner också!!

Resan var helt underbar! 2v av mys och lyx =) Jag vill lätt åka tillbaka till samma hotell igen. De var helt fantastiska där! rummen, personalen, atmosfären...ja allt var fantastiskt!

Här hemma är det mellan 15-20 minusgrader om kvällar o nätter o lite lite varmare på dagarna. Brrrrrrrr jag vill verkligen ha vår nu! Om ca 2v, första helgen i mars, ska vi på en tripp ner till Ystad. Ska bli mysigt då det var väldans länge sedan jag framför allt träffa bror. Både pappa o mamma har varit på besök här uppe under hösten/vintern men icke han så bror har jag inte sett sedan i augusti.

Nu ska jag fixa lite frukost och bara ha en lugn och skön dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0