Dag 7 i Thailand.

Igår var en ny latisdag med bad vid poolen! Dock så låg vi i skuggan hela dagen för kroppen önskade det! Vi var inte nå brända speciellt men man började bli öm i huden av all sol!!! Men nu mår kroppen finfint igen :)
På kvällen igår så tog vi en liten promenix här i Kata när vi gick hem från restaurangen vi var o käka på! Jag stannade för att köpa ett par sommartofflor på ett ställe och givetvis försöker man pruta...då fick jag bästa kommentaren den här veckan;
-Det är billigare än Ullared.
på lite knaglig svenska! Haha det är typ den mening som Thailändarna kan och jag kunde inte låta bli att skratta!!! Lät himlans skojigt!

Idag har det varit utflyktsdags igen; nämligen till Freedom Beach.
Det var ett helt underbart ställe. Det var bättre än Corall Island på så sätt att det inte alls luktade nå avgaser eller nåt här. Det var helt ljuvligt. Det räckte man gick till vattenbrynet så såg man fiskar som simmade runt. Gick man ut i havet så man hade vatten till mage så hade man fullt av blåa o gröna nemofiskar som simmade omkring ens ben! Var otroligt vackert! Så longtrail boat och sen en heldag på stranden innan båten tog oss tillbaka till kata var menyn för idag!
Middag blev det i hotellets restaurang idag då vi var helt slut efter utflykten! Det är så mkt intryck när man åker iväg sådär att man blir trötter. Men det gör inget....är första kvällen sedan vi kom hit som vi inte varit ute o sprungit på kvällen!

Jag har faktiskt lyckats köpa 3 klänningar nu =) Tjoho!!! mkt nöjd :) och 2 par sandaler och lite grejs till hemmet!!! Så shoppingen tar sig även för mig!!

Nu ska vi se om vi kan ta o lyssna på melodifestivalbidragen via svt play. O sen sova =)

Hoppas alla ni där hemma mår bra!!
KRam kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0