Dag 5 i Thailand.

Ja dagarna de springer iväg här nere i paradiset :) Igår var jag så vansinnigt trött att jag inte orkade blogga nåt. Men gårdagen var lite småtråkig på sätt o vis....Lisa, Marcus och Maja åkte hem. Men vi avslutade med att gå ut och äta tillsammans. Dessförinnan på dagen så softade vi tjejer vid poolen medans Magnus och Marcus var på Phuket SHooting ranch och sköt med colt45 och såg på nå kobra show. När vi blev ensamma igår kväll så åkte vi till marknaden vid kaon beach o jösses så Magnus shoppa loss! Vet inte hur mkt grejs han hade med sig tillbaka till hotellet. Jag var mest bara bihang för att jag var så trött. När vi kom tillbaka till hotellet så somnade jag men Magnus han kilade ut en vända til här i kata o shoppa lite till. Jag undrar hur mkt feber han hade som hade sånt shoppingsug!

Dagen idag har gått i vilans tecken! (som övriga dagar) Sol och bad hela dagen lång innan vi begav oss till hotellrummet och duschade! Sen blev det dinobar med mumsig middag och efterrätt!
Idag var jag mkt piggare så vi tog en ny tur till marknaden i Karon. Tjoho, jag hittade 3 klänningar idag =) Sökte efter ett par sandaler också men hittade inga jag gillade just där så letandet går vidare! Magnus han fortsatte shoppandet idag! Så nu är han färdigshoppad med det han iaf hade planerat att köpa....men hör på det här; 1 par sneakers, 1 par flipflops och ett par sandaler för 2000 bath (ca 500kr) Det är ju galet vad man kan fixa till sig bra pris här nere!!! Inte konstigt att det shoppas! Avslutade dagen idag med att å in o få lite fotmassage, tom JAG!!! det var faktiskt riktigt härligt och de tof 75kr för både mig och Magnus! Tror bestämt att min fotskräck blir bättre o bättre för varje dag här nere, hejja mig!!!

Nu är det strax sovtajm! Imorn är det en ny dag som vi får se vad vi gör av!!! En väderleksrapport är iaf att vädret är strålande här nere :)  Var i måndags precis när vi kom som det kom 20 regnstänk.

Puss o Kram från oss

Kommentarer
Postat av: Lisa Östberg

Hej!

Bra jobbat Sara, fotmassage, nu har du utmanat dig själv tillräckligt med både fiskbad o fotmassage :). Herregud vad jag saknar värmen, är nästan lite deprimerad. Idag lyser solen här, ska försöka ta mig ut i skidspåret, men helst av allt så skulle jag vilja ligga vid poolen o lapa sol o pata skit med dig :).

Njut av er semester och sola lite åt mig

Hälsa mannen!

Kramar Lisa

2011-02-06 @ 09:47:19
Postat av: Sara

Ja men eller hur! Jag tycker att jag har varit riktigt duktig :) Hoppas på att greja en fotvård innan vi åker hem också!!! Men den saken får vi se hur det går med...det tar ju en hel timme :S



Skönt att solen iaf lyser hemma! Här har vädret fortsatt i samma stil som innan, sol sol sol o varmt varmt!



Hälsa Marcus o Maja!!!

Kram kram

2011-02-06 @ 14:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0