Dag 3 i Thailand.

Idag har det varit en utflyktsdag! Men först så började dagen med att duktiga Magnus kilade ner i gymmet 06.50 :S Då låg jag glatt kvar i sängen!

Men efter frukost omkring kl 09 så kom det en bil och hämtade oss som skulle köra oss till nå ställe där vi skulle åka speed boat. Såna där båter som går i ryslig fart på vattnet och skumpar en massa upp o ner! Det var lätt den roligaste båtturen jag någosin gjort! En kvart i bilen och en kvart på båten och vi var framme på Corall Island. Detta tillsammans med Marcus, Lisa och deras Maja! En dag full av bad, solande och snorklande i underbart turkost vatten!!! Men hjälp vad salt vattnet här är...det är som om någon står med ett saltkar och saltar direkt i munnen på en när man får vatten i mun. Det var så fint där....lite mkt folk bara.

Vid 15 gick båten hem och vi var på hotellet strax efter halv4, då var vi alla hungriga så det blev till att mumsa i hotellets restaurang!

Givetvis ett dopp i poolen innan vi runt 17 kilade upp till rummen och duschade!

Ikväll har vi varit en promenix på "stan" allihop tillsammans, eftersom det är sista kvällen för Marcus o kompany här. Som pricker över i:et på denna dagen tog Magnus ikväll en fotmassage och jag & Lisa tog 20 minuter i fisk-spat. Det var det sjukaste jag någonsin har gjort....stoppa ner fötterna bland en salig massa fiskar som biter på en fötter. Fiskarna tycker det är mat att äta död hud och förhårdnader. Lite udda om jag får säga det själv. Men mjuka är fötterna nu och jag är väldigt stolt över mig själv att jag grejade det med min fotbfobi!

Nu är klockan nästan 23 här och tröttheten är på topp. Så jag säger godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0