Fredagskväll!

Åhhhh helt plötsligt så blev det ett helt nytt inlägg. Jag hade alldeles nyss skrivit klart dagens inlägg. Men lyckades då komma åt nå knapp här på ipaden där det så fint stod "ångra". Vips var allt jag skrivit borta. SUCK.
Är iaf fredagskväll nu. Sonen sover i sin säng, Magnus sitter med en hörsnäcka i örat o lyssnar på basket via datorn och jag skriver här och lyssnar på postkodmiljonären samtidigt. Jag var helt övertygad om att denna kvällen var klar tvmässigt. Men insåg för en kort stund sedan att jag helt glömt att det är sverige-danmark i handbolls-vm. Det är ju en måste match att se, men måste ju också se idol-finalen eftersom vi är hemma. Ja får helt enkelt spela in handbollen och se den efter idol och innan jag gjort det ge tusan i att gå ut på internet.
Vi skulle ju egentligen varit på 30års fest ikväll. Men på grund av en stor händelse så blev de inte så.
Som jag skrev igårkväll så har min laddare till min laptop gått i graven. O laptopen det också för tillfället för där är ingen ström kvar i den. Så istället har jag lagt beslag på Magnus ipad, hehe. Dock måste jag ju komma fram till något bra....om jag ska köpa en ny laddare till min nu 2,5år gammla laptop, köpa en ny laptop på mellandagsrean eller helt enkelt skita i någon mer dator i huset o sno Magnus när jag behöver och i övrigt använda ipad'en. Ja vi får väl se vilket alternativ det blir. Just nu är jag glad över att jag nyligen städade datorn och att vi framkallat foton o så. Plus att vi har våra flesta (nästan alla) bilder på dropbox. Så nu är det grubbel grubbel för att komma fram till hur jag ska göra.....
Men nu ska jag göra mig en stooooooooor kopp te och krypa ner under en gosig filt här i soffan!!!!!
Trevlig fredagskväll alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0