Sköna lördag!

Det blev ingen tur till leksand idag! Istället så åkte vi till Eurostop vid Arlanda för att specifikt besöka Hi-sport. Magnus har förut lyckats hitta skor där och hade en förhoppning om att lyckas med det idag också! Härligt när man lyckas hitta det man söker då man beger sig iväg på äventyr! Melvin var så snäll och duktig som vanligt när vi åker iväg någonstans.
   När vi kom tillbaka till Uppsala så blev det en tur till Gränby också då vi behövde köpa nya nappar till Melvins nappflaskor. Allt det vi behövde uträtta fick vi uträttat! Så sen har det varit avkoppling på hög nivår när vi kom hem. Magnus tittade på hockey och jag och Melvin tog och sov 1,5h tillsammans!!! Jag tror nästan jag var snäppet tröttare än honom =)

Nu sover Melvin i sin säng så sött. Jag och Magnus tittar på postkodmiljonären i väntan på "så mycket bättre" och samtidigt så håller dagens te-påse från adventskalendern på att dra sig!! Gårdagens te var ingen höjdare alls. Det går liksom inte att beskriva smaken...det gick ner för att jag var frusen o trött då jag drack det men jag är glad om jag inte behöver dricka det nå mera. Idag är det ett rött te på menyn =) Hoppas på bättre smak än igår!!!

Hihi just de! Funderar på att göra en Pernilla-goding lite senare ikväll! En kopp varm choklad med juleskum i!! Dessutom så köpte jag juleskum med polka smak idag...det borde ju vara suveränt gott i varm choklad! Ja det får nog bli kvällens andra testgrej!!

Nu ska jag ringa min kära mormor som fyller 78 år idag, hipp hipp hurra på din dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0