Tillbaka på banan!

Så nu börjar man åter känna sig som människa efter en intensiv men rolig och mysig julhelg!!!
   Igår så hade vi lite eftermiddagsbesök av våra fina grannar Anna och Thomas =) Vi ska fira nyår tillsammans så de kom in hit så vi planerade vad vi ska laga för smaskig mat till oss! Samt att vi planerade ihop en skojsig 5-kamp! vi blir 7 vuxna här hemma på nyår + Melvin och hans kompis Meja på 21 månader!! Det kommer bli en helt underbar nyårsafton....det är jag säker på!!
Efter att Anna och Thomas varit här så åkte jag och mina älskade grabbar in till stan för o handla det som behövdes på en gång....detta för o slippa den värsta stressen som lär vara nu resterande dagar fram till lördag. Sen så tog vi det bara lugnt igår kväll och jag somnade gott när Magnus lade sig för o kolla på när juniorkronorna skulle möta schweiz. =) Dock blev det inte en så god natts sömn då Bamse hade en "skriknatt" längesedan han hade det nu men givetvis så blev det en sådan natt inatt bara flr att jag igår kväll satt o sa att det var länge sedan. Appropå Bamse så går det riktigt bra med honom nu....inte en enda olycka i sängen på 3v nu!!! HURRA!!! Hoppas det håller i sig.

Idag har familjen Klarin varit en sväng på Thun's =) Magnus lyckas som vanligt hitta pikétröjor där. Jag köpte mig ett par leggings och Melvin fick en ny fleecejacka! Så alla i familjen fick något!!! Efter dagens utflykt så har vi bara myst i lugnet här hemma! Melvin hade äntligen en riktigt bra kväll och somnade i bra tid och allt. Jag och Magnus tittar på film nu (så är ett paus-blogginlägg det här!). Imorn ska det bli en sväng med snabeldraken här hemma inför nyårsfirandet =) I övrigt blir det väldigt lugnt....jag ska ta o skriva en årskrönika har jag tänkt mig! Det har ju varit ett helgalet år, på ett positivt sätt!!! Just de imorn är det ju Melvins 4-månaders dag. Jösses vad tiden går fort <3 Melvin <3

Nu ska jag fortsätta o se film med min älskade make!

Kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0