Nu är vi en frisk familj igen!

Äntligen så är det en frisk o kry Melvin igen! Efter en vecka som  inleddes med en ordentlig förkylning och som fortsatte med feber efter vaccinationen i tisdags så är äntligen lillskrutt pigg o kry igen, lite småsnuvig men inget som verkar påverka honom =) *underbart*

Idag är det fredag igen. Så härligt så för det innebär att det blir tid för familjemys, när den här arbetsdagen är slut för Magnus! Imorn ska vi kanske kanske åka till Leksand för o titta på hockey och njuta lite av vackra dalarna över dagen. På söndag är det födelsedagskalas*3. Vi ska fira både Magnus, Magnus pappa Pelle och mig. Vi fyller ju år alla tre inom 8 dagar! Så då blir det firande hemma hos Magnus föräldrar. Tanken var att vi skulle vara här hemma hos oss. Men eftersom vi håller på med vårt projekt att få Bamse lugn och harmonisk igen så väljer vi att ha kalas där istället. Appropå Bamse så är det länge sedn jag uppdaterade om hur det går för honom. Det är en klar och tydlig förbättring sedan vi satte in feliway i sovrummet. Dock är problemet inte helt borta än.....det märks att han fortfarande är lite orolig av sig. Har väl hänt en handfull olyckor ungefär sedan vi satte in feliway. Så det måste ändå klassas som bra. Vi fortsätter håller tummarna för att det ska upphöra helt. Och under tiden försöker vi hålla hela atmosfären här hemma lugn också!! Åter till att det är fredag. Idag fyller Magnus pappa, Melvins farfar år =)

Hipp hipp hurra på din födelsedag Pelle!! //Kram från oss!!!

Igår fick jag en underbar presnt på posten! Tänk att den dära Pernilla jämt lyckas hitta på nåt bra och lyckas med det när man behöver lite uppmuntran som mest! Det kom en adventskalender på posten. Och inte vad för kalender som helst utan en te-adventskalender!! Så nu har jag ytterligare 23 spännande dagar framför mig med en ny tesort varje dag. Tack älskade vän <3
   Gårdagens tesort var underbar! Det var nå citron/lavendelblandning som var ljuvlig!!!! Det ska jag ha som mitt kvällsmys på kvällarna när Melvin somnat och man kan sita och avnjuta en kopp te i 100% lugn och ro tillsammans med älsklingen!!

Nu ska jag se om Melvin vill ta o sova lite och jag kan göra lite nytta!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0