Näst sista dagen 2011.

Vilken natt :( Ja o inte är det i positiv mening jag skriver så. Vår söta lilla katt Bamse hademan kunnat sälja billigt på blocket inatt. Det känns som att han skrikit från och till precis hela natten. eller ja ända fram tills att man själv ändå skulle stiga upp för att klockan var 10.15 och Melvin hade vaknat för dagen. Jaja, jag tror att det är dags att köpa en ny feliway. För det var precis samma sak förra gången...efter ca 3v så började han skrika o sådär efter att vi satt in feliway'n. så jag tror inte riktigt att de håller i 4v, jag tror med på 3v. så får väl se om hela familjen tar en tur in till Gränby idag o brottas med folket eller om Magnus beger sig iväg själv! En ny feliway behövs iaf! Jag skulle iofs vilja ha någon ny fin tunika tills imorn. Ah, vi får väl se vad dagen erbjuder!!! Hittills idag så har jag och Melvin haft en toppen förmiddag. Han har varit på toppen humör och både hunnit ligga o träna på mage, ätit "lunch" och tagit ett nyårs-bad =) Plus att det faktiskt idag är Melvins 4-månaders dag! Helt galet vad tiden springer iväg. Men oj vad roligt det är....det händer så mkt nu med vår lilla prins! Man ser nästan nya saker varje dag nu som han utvecklar/lär sig!!! Så mysigt =)
   Just nu går även diskmaskinen och torktumlaren! Då de är klara så är även all disk och all tvätt ren! Så då är det bara en tur med snabeldraken kvar och sen är vi redo för att fira in det nya året imorgon med nära o goa vänner <3 Ser verkligen fram emot morgondagen!

Men nu ska jag ta o skriva lite på min årskrönika medans jag samtidigt vaggar Melvin i hans babysitter med foten :) Tur man är tjej så man kan göra flera saker samtidigt!!!! Och är det så att jag inte hinner med att blogga imorgon så önskar jag er alla fina läsare;
 Ett gott slut och Ett riktigt gott nytt 2012!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0