Nackspärr :(

Jag har aldrig haft nackspärr i hela mitt liv. Men självklart så får man det då Magnus är på kontoret i Stockholm och jag är själv med Melvin. Hur ont kan det egentligen göra? Helt galet känns som om hela nacken är av och ner mot högra armen, SUCK. Jag som skulle städa på ovanvåningen idag och ta mig till stan för o shoppa på panduro. Jaja, nu blir det inget av det. Istället så försöker jag underhålla Melvin så gott de går....vilket inte är det lättaste när man själv har jätte ont. Kunde knappt lyfta upp skrutten ur sin säng idag då han vakna, stackars liten som har en så tråkig mamma idag. Men vek ner mig nyss och har ringt efter Magnus föräldrar. Så förhoppningsvis kommer de inom kort och kan leka med Melvin så han inte blir allt för uttråkad. Dock så är inte hans humör på topp längre så jag hoppas de kommer snaaaart.

Melvin har varit en jättte duktig kille idag på förmiddagen =) Varit på toppen humör och legat o tränat på mage i 30 minuter innan han somnade en sväng på skötbädden på bardisken!!! Ser lite roligt ut när han ligger där som en strandad val och sover i köket. Men ojojoj vilken bra idé det var av BVC-tanten! Det har hänt så mkt med honom sedan vi började lägga honom på skötbädden i köket o träna! *stolt mamma*

Bjuder på lite nya Melvin-bilder idag! De när han ligger på mage är från idag =)

  
Besök på pappas kontor i förra veckan!

     
Tränar på mage! Som avslutades med en liten tupplur <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0