Lillejulafton!

Ja så är den här....lillejulafton =) Dvs på skånska dagen innan julafton. När jag var barn så var vi alltid hemma hos min moster Lena och hade minijulafton!!! Minns de kvällarna med glädje då det alltid varit lika mysigt där hemma <3 De ssenaste åren....ja typ sedan jag flytta till Uppsala så har det blivit tradition att spela bingolotto den här kvällen o så klart gör vi det ikväll också. Vi sitter här allihop som lite halvt packade siller med våra lotter i högsta hugg, paradisasken är öppnad på soffbordet och clementiner, nötter och vindruvor i högsta hugg!

Det har varit fullt ös här hemma idag. ALL mat är klar och julklappshögen är på topp runt granen!! Melvin har varit väldigt orolig av sig idag. Han känner väl av att det inte är som vanligt här hemma och att det är tempo här hela tiden. Han kommer liksom inte riktigt till ro o sover ordentligt. Men ikväll då jag o Magnus dona i köket så lekte Melvin med morbror o Nettan. Sen när vi var klara så var Melvin en tröttis så jag gick in o lade honom i sängen och han somnade så snällt på en gång, vår älskade lilla son som ska uppleva sin första jul imorgon <3

Kram på er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0