Julstökar!

Eftersom julen ska firas här hemma så är det ju ett och annat som ska fixas!!! Igår så blev ju storhandlandet klart och julgranen står klädd och fin på sin plats i vardagsrummet =) I förrgår så fixade jag bounty-julgodis och idag har jag gjort knäck! Dagens knäck blev super god, jag är riktigt nöjd med den!!! Nu är det bara en grej kvar att baka och det är kärleksmums....hihi det är både min och brorsans fravorit kaka så jag lovade brorsan att baka sådana åt oss :o) Men det känns bra för allt är under kontroll inför julen helt utan stress. Är de absolut sista klapparna jag och Magnus ska se till att fixa nu i de närmsta dagarna så man bara kan ta det lugnt och vila i nästa vecka inför att skåningarna kommer på besök!!! Har ju iofs ett dop också att fixa till....men det löser sig!

Om ni undrar varför texten ibland bara blir som en enda jätte jobbig löpande text att läsa så är det för att jag och ipad'en inte riktigt är vänner med hur man gör blankrader. Den vill liksom inte som jag vill.

Just nu sitter jag o Melvin i soffan och väntar på Magnus =) O när han kommer hem ska jag ta en låååååååång o skön dusch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0