Helgen lider mot sitt slut.

Äntligen är den här helgen slut!!!! Det har varit en lång helg på så sätt att Magnus typ har jobbat från igår förmiddag fram till alldeles nyss. Plus att han igår kväll var ute med jobbet. Men det var ju trevligt att vi sågs i fredagskväll :) Så vad har då jag och Melvin gjort?! Ja gårdagen har jag ju redan berättat om, i gårdagens blogginlägg. Idag så sov vi till 11:) Sen har jag bakat bounty-julgodis och gjort nostalgimiddag!!! Jag har ätit varma mackor med tonfisk. Jag vet att det låter fruktansvärt men det är kanongott och det var min älskade bror som gjorde det åt mig när vi var barn och mamma jobba natt eller nåt i den stilen. Ja det var ett kvällsmål Marcus fick göra då vi var ensamma!!! Det var iaf lika gott idag som när jag var barn!!!!

Igår skrev jag ju om att Melvin inte riktigt velat somna i sin säng sedan han var sjuk. Men ikväll så har han gjort det :) Vår duktiga lilla kille!!!!

Nu blir det lite tv innan sängen ropar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0