Gräsänkling.

Lördagskvällen är här och klockan är cirkus 21,25. Magnus for till stan en vända för o ta en öl eller två med UNT-kollegorna! Kul att de jämt bjuder in Magnus även om han inte är fast anställd där =) Melvin ligger o sover i sin säng sedan ett tag tillbaka! Vår lillskrutt har dock blivit lite gossjuk på kvällarna innan han somnar. Innan han blev sjuk så var det ju bara o lägga ned honom och så somna han själv. Nu vill han gärna sitta i famnen o mysa lite innan han somnar efter att han ätit sista gången på kvällen. Men vi fortsätter o lägga honom i sängen så han vet att det är där han ska somna så kommer det säkert snart gå bra igen!! Är ju sedan han var sjuk han blivit lite extra gosig på kvällen. Det blir säkert snart som vanligt igen =) Vi fortsätter ju med samma rutiner som innan men tar såklart upp honom om han blir ledsen! Men nu sover han iaf =)
Så jag är super gräsänkling utan båda mina grabbar här i soffan. Men så är det ibland och jag är inte bitter för det, ibland är det faktiskt ganska skönt att vara helt ensam! Jag ser ju fram emot att få gå på jobbets julfest på fredag och ha riktigt skojigt =)
Och hinner ju sakna min älskade make när han är iväg lite på äventyr! Han har ju faktiskt varit hemma störe delen av kvällarna den här veckan!

Idag var det en donar lördag på förmiddagen för mig! Tog hand om disk, vek tvätt o gjorde lite annat smått o gott som är tråkigt men nödvändigt. Sen på eftermiddagen gick jag och Melvin in till bästa grann-Anna o hade te-mys o babbla strunt!! Så himla mysigt <3 (Magnus har typ jobbat hela dagen.)

Nu ska jag mysa ner mig under en filt med dagens advents-te!!! Gårdagens te och likaså det från i förrgår har varit ganska så goda! Det är väldigt olika smaker på dem från dag till dag, men det är väldigt spännande!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0