Födelsedagsfirande för hela slanten.

Idag har det varit en heldag hemma hos Magnus föräldrar!! Det var firande av Magnus som fyllde år i måndags, Magnus pappa Pelle som fyllde år i fredags och min födelsedag som är på tisdag =) Smidigt att slå ihop allt sammans när alla inte bor här i stan! Melvin visade sig som vanligt från sin bästa sida. Han var på gott humör och tog en powernap hos faster och en hos farmor! För att avsluta dagen på bästa sätt så skratta han som en liten tok få farfar busade med honom precis innan vi åkte hem. Mys mys. Han är underbar vår lilla son <3

Te-recension! Ja gårdagens te i min kalender var okej iaf. Jag tror bestämt att det var med lite smak av nypon! Om ni undrar varför jag är så orsäker på vad de smakar så är det för att det står på tyska vad de smakar, och jag har aldrig läst ett ord tyska! Ska ta o fixa till kvällens kopp nu och se på copycat singers på tv! Koppla av lite och njuta av sista helgkvällen innan det åter är vardag och jobb för Magnus. Lilleman sover han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0