Fläng hit och dit.

Idag så var det en tidig morgon för familjen Klarin. Magnus var absolut duktigast av oss som steg upp runt 6 för att hinna åka och träna innan han åkte vidare mot Arlanda o hämta pappa o Eva! De kom hem här vid 9.25 :) Då kände jag mig som ett lik. Vet inte när jag senast ställde klockan för att stiga upp :P Lite frukost och Melvin såg till att vakna vid 9.40 =) Sen var det bara lite mys här hemma innan vi begav oss in till stan för att handla lite. Behövde handla till middag idag och imorn samt lite småkomplettering till jul och dop! Så nu finns allting hemma....nu ska bara saker och ting fixas klart! Pappa hårdstarta idag med att göra cirkus 70 smarriga köttbullar :)

Ikväll så har jag och Magnus haft bakstuga! Det har bakats mintkyssar, chokladbollar och så har jag påbörjar att baka typ pepparkakskorpor. Ett recept jag fått av Fian som låter väldigt spännande. Just nu står de i kylen och ska stå där i 12h innan man ska skiva dem super tunnt och grädda dem i ugnen i några minuter. Ska bli spännande o se hur jag lyckas imorn!

Imornbitti kommer min kära bror och hans Nettan! De ska åka från skåneland vid 23 ikväll så får väl se när de dyker upp.

Nu ska jag studsa till soffan och mysa lite med familjen! alla utom den minsta sitta där....minstingen ligger i sin säng o sussar gott!!!

Kramisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0