Ett år klokare?

Jahoppsan sa! Så var det i en hast onsdag igen. Det är helt galet vad fort dagarna och veckorna går. iofs så tyckte jag att måndagen den här veckan gick i slowmotion. Men det var säkert för att Melvin var ganska gnällig hela dagen. Tror han var trött efter kalaset i söndags när det blev så mkt nytt och så mkt nya intryck för honom att ta in. Märktes på honom på natten då det lät som att han drömmde väldigt mkt. Tänk så mkt de där små liven ska hinna med att berarbeta medans de sover....helt galet!
   Igår var en ny skön dag för Melvin då han var på toppen humör hela dagen. Det var dessutom min födelsedag! Tack och bock för alla gratulationer som jag fick under hela dagen (och i söndags för den delen)!!!! Det värmer. Vi hade en lugn och skön dag här hemma, endast med besök av Magnus föräldrar en sväng mitt på dagen! Hihi medans de busade med Melvin så passade jag på att ta en lång och skön dusch och bara njuta lite själv =) Inte lätt att få saker gjorde med sig själv när sonen inte sover mer än 20-30 minuter på sin höjd i streck på dagarna. Dock oftast bara en kvart. Fick en stor klarhet igår också. En väldigt tråkig grej som jag ännu inte är redo att skriva om här....jag har fått svart på vitt och vet vad som gäller nu. Jag fattar inte hur det kan bli så men men nu är det så och det är bara att acceptera.

Idag har jag och Melvin haft en ny hemmadag medans snön faller utanför fönsterna! Melvin har varit på så gott humör att jag lyckades pyssla ihop hans "födelsetavla" eller vad man ska kalla den =) Den blev riktigt bra så jag är mkt nöjd. Melvins farfar var här en liten sväng också för att plocka ur batteriet ur vår gräsklippartraktor. Magnus har inte hunnit med det och nu kom ju som sagt snön så då var Pelle snäll och kom o hjälpte. Han passade ju så klart på att komma in o busa en liten snabbis med Melvin! Melvin blev som vanligt glad av o se farfar!! Han har verkligen börjat känna igen honom nu. Det är så roligt att se att han börjar känna igen folk!
   Ikväll så är det bara familjemys på schemat vad jag vet!! Får passa på att mysa de kvällar Magnus är ledig :)


Fiiina kissarna!


Melvins tavla!
Kläderna han åkte hem i från BB, parkeringsbiljetten från Ackis, födelseannonsen från Ystadsallehanda, mössan han fick på sig på förlossningen, första nappen samt arbanden som han och jag hade på förlossningen/BB.

Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Frida Sjödin

Kära Sara, det är inte lätt att bara acceptera när man inte riktigt vill och framför allt inte förstår. Det bästa att tänka på är att det du har rätt i dina tankar, och du har så många runt i kring dig som stöttar till 100% . Massa varma kramar ❤

2011-12-07 @ 18:23:40
Postat av: Sofia

Tavlan blev ju jättefin! Får nog ta och göra något liknande =)

2011-12-07 @ 21:25:37
URL: http://livetsomfia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0