V 38.

Det är alldeles galet...graviditetsvecka 38 har idag startat och det är bara 20 dagar till beräknad födsel av vår lilla "pysen"!!! Tänk att man kan längta så mkt efter någon som man aldrig träffat. Hoppas dock på att jag sliper vänta de där 20 dagarna till, alternativt flera....jag tycker att nu i veckan som kommer är en lagom vecka att födas i.
   Allt är iaf bra, magen har sjunkit väldigt mkt de senaste dagarna så nu kan man andas lite bättre igen :) Förvärkarna fortsätter att bråka med mig men allt är iaf bra!!! Skönt de =)

Igår kväll hade vi en mysig kväll med grannarna Anna och Tomas! Lite grillat och god efterrätt samt en massa sällskapsspelande =) Först en omgång alias där jag och Anna vann. Sen spelade vi TP som aldrig någonsin tog slut så tillsist fick alla gå in i mitten och den som först svarade rätt på en fråga vann. Men en sak är iaf säker och det är att jag kom på jumboplatsen. Jag har minst tårtbitar då vi fick gå in i mitten. Det var jämt mellan de andra tre. Jag kommer jämt sist på TP, jag är helt enkelt för korkad för de spelet.

Idag vräker regnet verkligen ner. Så jag tänker nog inte ens gå utanför ytterdörren. Blev inget av o sy igår då jag pysslade med annat här hemma, (ska ta lite bilder i eftermiddag tänkte jag o lägga ut här)....men det blev ju väldans passande trots allt eftersom vädret är tråk idag. Så idag blir det nog till att sy hela dagen. Magnus har en helt hop av artiklar som ska skrivas så han kommer vara upptagen han med.

Ha en fin lördag mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0