Tack för hjälpen....

...älskling <3

Jag är typ sämst i Sverige på att kunna koda o greja när det gäller utseende på min kära blogg! Vet att Fian för flera år sedan gjorde ett tappert försök att förklara via telefon och då vi hade var sin dator i knät. Men nä, jag har insett att jag är värdelös på det!
   Men med en designer till make så kom jag på den brilljanta idén att han fick hjälpa mig. Jag ville ha texten lite större på det jag skriver. Illa när jag själv annars hade svårt att läsa utan mina glasögon (och ja, jag slarvar lite med dem framför datorn). Så nu på en kort liten stund, fixade han till lite färger och förstorade texten från 10pt till12pt =)

Tack älskling, älskar dig <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0