Sovit!

Igår var första dagen på länge som jag inte skrev något alls i bloggen. Det var för att jag var som ett vandrande lik hela dagen. Somnade 6 på morgonen och vaknade igen strax efter 9. Ingen vidare nattsömn där inte. Hade dessutom en dejt med en vän inbokad så där gick all den lilla energi jag hade! När jag kom hem så låg jag bara i soffan resten av dagen/kvällen innan jag förflyttade mig till sängen vid 23 för att sova ordentligt =) Sovit ganska så bra inatt...vaknade lite tidigt bara! Var hungrig när jag vaknade så kunde inte somna om.

Har inga speciella planer för dagen idag! Ska nog ta och plocka bort sommarskorna från skohyllan i hallen. Det är bara o inse att mina fötter inte får plats i de skorna längre och är inte riktigt temperaturer heller för flip flops enligt mig själv längre. Får se vad kvällen erbjuder...Magnus ska iväg på jobb så ev ska jag fara till Frida & Meja! Beror lite på om alla är friska o krya där hemma :)

Nu blir det soffläge o vila lite!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0