Sovit eller inte sovit

Ja det var den här dagens första fundering. Har varit uppe o sprungit 5 ggr inatt och om jag sovit eller bara snurrat runt där emellan det vet jag knappt. Är iaf inte utvilad den saken är säker. Har helt enkelt varit en pissnatt då det var hundra grader varmt i sovrummet igårkväll, massa förvärkar o sånt påhitt som bråkat hela natten så det inte gått att ligga bekvämt samt denna stackars graviditetsblåsa som gör att man måste kissa stup i kvarten. Sen fixar vi till det fantastiska morgonhumöret med regn o typ storm. Vilken positiv morgon jag känner att det blev!!

Men för att bli lite positiv igen så hade vi en kanontrevlig kväll igår med Fia & Oscar =) God mat och trevligt sällskap! Plus att vi dessutom kunde sitta ute och äta! Men känns som att det var sista kvällen för den här sommaren som vi kunde göra det. SMHI säger ju att det inte är nå mer sommarvärme på ingång.

Nu dags att fixa frukost o se vad dagen har att erbjuda! Tanken var att jag skulle bege mig till stan för att träffa en vän en liten stund som jag inte träffat på länge. Men verkar som att planeringen är sådär och att det bara finns tid att ses o säga hej o krama om varandra, o sen skiljas åt igen. Min kropp kommer inte vilja åka buss fram o tillbaka till stan för det bara (bor ju trots allt inte 5 min från stan)....så väntar svar på mitt sms nu så får vi se vad som händer o fötter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0