Mys med arbetslaget!

Idag har jag haft en alldeles utmärkt dag =)

Började med att sova (rita ett kryss i taket!) till 11.17 idag!!! efter det har jag inte gjort många knop. Hade ett himlans trevligt samtal med Sarah i tele!! Var riktigt länge sedan vi bara satt och babbla i telefon så blev jätte glad då hemtelefonen ringde och jag insåg att det var hon! Kul kul =)

Sedan blev det en dusch och så trimmade jag Magnus hår. In till stan för att fixa trill mitt busskort. Finns ju ingen anledning att jag ska ha ett årskort som drar 650:- varje månad när jag inte kommer åka 2ggr/dag i höst. Så mitt nuvarande sådant kort går ut i oktober och då ska jag köpa en annan typ av kort som känns mer lämpligt!!! Sagt och gjort och sedan vidare mot Café Linné där jag mötte upp Therese, Rebecka och Frida! Mitt underbara arbetslag från jobbet. Har haft en super mysig kväll tillsammans med lite middag och fika o massor med skratt! Men även så att vi kom in på allvarligare diskussionsämnen. Hur som så har det varit en himla mysig kväll och det är så otroligt konstigt att jag inte ska till jobbet och jobba nu. Tur man är välkomen på besök iaf =)

Nu ska jag ta o umgås lite med älsklingen, se om vi hittar nå film att se på!!!!

Just de, älsklingen har dessutom fått 2v semester till =) Så lite extra tid till oss som inte enbart behöver tillbringas i trädgården <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0