Mulet!!!!!! =)

Tänk att man kan bli så glad av att vakna och se att det är mulet ute =) Det ser mer eller mindre ut som ett krig här inne eftersom det varit så varmt så har man inte orkat att röja här inne. Det har varit 100% fokus för Magnus ute och jag har gjort lite ute jag med om jag inte legat deckad i sängen eller hängmattan av värmen. Men idag så ska jag allt se till att försöka göra lite inomhus när man inte blir svimfärdig av värmen.
   Känns ju lite hemskt att det är jag som klagar på värmen....jag som brukar älska värme. Men men är ju inte direkt alla sommrar man är gravid heller! Går in i v.36 idag =) Och jag har börjat bli som en elefant om kvällarna då det är varmt. Anklarna och fötterna skulle då passa bättre in på en elefant än på mig. Börjat svullna riktigt rejält och fått en hel del vatten i dem. Men det känns lite bra på något sätt även om det är jobbigt....för då vet man att slutet närmar sig! Många har börjat fråga mig och jag packat någon väska ännu inför förlossningen, hih nääääää är mitt svar! Men jag borde väl ta tag i det snart. Får nog bli ett projekt för en dag i nästa vecka =)

Hade en kanontrevlig kväll igår med Carro & Peter =) God mat oh trevligt sällskap och så spelet "Ticket to Ride" som pricken över i:et!!!
   Idag framåt eftermiddagen kommer Magnus syster Annicka med familj o hälsar på en sväng :o) Trevligt det med!!! Men nu ska jag mumsa lite frukost och se ta tag i lite nödvändiga "att göra" här hemma!!!

Tjingelong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0