Latisdag!

Direktblogg från hängmattan i trädgården =)

Idag gör jag verkligen inte många knop. Har varit ute en sväng med katterna samt pysslat om våra pelargoner!! Anars har jag bara legat här i hängmattan hela dagen. Servar Magnus med nytt kallt vatten och en glass nyligen då han kämpar på som en tok med vår gräsmatta!! Den börjar bli otroligt fin, han går bara o fyller ut den lite här o var nu! Vi kommer ha "jumjum's" finaste gräsmatta nästa sommar =)
   Resten av dagen kommer väl på ett ungefär fortsätta i samma tempo. Förutom att en tur med snabeldraken ska genomföras i huset. Detta då vi får underbart besök imorn i form av Madde!! Men kattallergiker som hon är så känner jag att det minsta vi kan göra är att dammsuga kvällen innan hon kommer =)

Ska ta o fortsätta läsa min bok nu innan jag så småningom ska bege mig in o fixa till lövbiff med potatissallad till middag =) Blir smaskigt de!!

Puss & Kram
skumbanan!


Kommentarer
Postat av: Sara Naess

Ååå låter ju alldeles underbart Sara! Passa på säger jag bara! Kommer inte vara många somrar framöver som kommer vara så lugna att du/ni kan ligga i hängmattan och slöa... ;) Så NJUUUUT!!! Ha det toppen så hörs vi snart igen! Kram till er

2011-08-02 @ 16:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0