Lat lat

Som jag skrev igår så har jag nu gått in i den 38e graviditetsveckan =) Magen den bara växer på....verkar inte som om det finns något stopp på hur mkt en mage kan växa. Samtidigt så hittade jag på ett foto jag inte tror jag sett förut från 3 december i fjol )dvs previs innan jag blev gravid) Haha, det är ju två olika männiksor...då och nu. Ska bli kul att se vad vikten slutar på. Jag har hela tiden fått för mig att jag ska gå upp ganska lite i vikt då min mamma inte gick upp så där brutalt mkt. Återkommer efter födseln med ett slutresultat!!

  

Idag har annars varit en väldans lat dag. Jag har känt mig väldigt trött o på lite smådåligt humör. Samt till råga på allt så har vattenpumpen bråkat med oss så vi har inte haft nå varmvatten sedan typ 15 idag :( Jag som ville ta en varmt bad. SUCK. Så nä, jag struntar nog i den här dagen nå mera nu och går o kramas med kudden!!!

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Sara Naess

Men gumman då! Jobbigt att vara på sånt humör men då kan det bara bli bättre nästa dag! Hoppas du snart mår bättre! Hoppas du fick en god natts sömn! Kramar till dig

2011-08-22 @ 10:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0