I väntan på....

...kvällens grillning med Carro & Peter!!! Så är dagens schema! Jag och älsklingen har varit in till stan och köpt stenar så Magnus kan bygga klart muren ute, även en tipp till ca maxi blev det för att inhandla mat till kvällningens grillning med fina vänner! Det gäller att passa på och lyxna lite de här sista dagarna. För nästa vecka börjar Magnus jobba igen och sen kommer ju vår älskade lilla pysen snart till oss. =)

Haha inatt hade Magnus trott att det var dags för Pysen att komma ut. Jag andades tydligen som om jag hade jätte ont så han hade börjat känna i sängen om vattnet gått o allt. Så söt min älskling. Men det som var, var att jag var super täppt i näsan. Hade iofs lite förvärkar men inte mer än förut så var ingen fundering mer på det.

Har fått lite så där lagom saker inplanerade nu i några dagar framåt. Som sagt grillat ikväll o säkert lite sällskapsspelande, imorn lördag så kommer Svägerskan Annicka med familj och hälsar på en sväng, söndag så ska jag och granne-Anna ta en liten tripp till ikea! Perfekt enligt mig!! En liten lagom tripp där man dessutom får åka bil hela vägen! Sista planen är på måndag, då jag och fina kollegorna ska ses över en fika på kvällen!!! Så något litet varje dag utan att ta ut kroppen fullständigt =) Underbart eftersom jag blir rastlös av att bara vara hemma o glo!

Nu ringer pappa!!!
Så hörs en annan stund!!


Kommentarer
Postat av: Svägis

Förstår Magnus, måste hålla extra koll på frugan å pysen. :) Hoppas allt e bra med er.



Kramar från Skåne

2011-08-06 @ 10:10:10
URL: http://lalleochnettan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0