Fixerad och 28 dagar kvar.

Igår hade vi trevligt besök av hela familjen Sjölin =) Snälla Anna och Danne kom och förgyllde "Pysens" garderob med kläder som deras små kottar inte längre kan ha!!! Jätte fina och bra kläder fick vi. En lite speciellt rolig grej var att vi fick ärva kläderna som Emil fick av mig o Fia då han föddes, hihi!
Tack än en gång snälla, Anna och Danne *kram*

Gissningarna fortsätter att titta in i min inbox!!! Himlans roligt är det =) Dock tror jag nog jag får skicka en lite påminnelse till blivande mormor, morfar, farmor och farfar!!! Kan ju inte ha en hel lista utan er!
   Var hos BM (barnmorskan) iförmiddags! Allt är under kontroll ännu. Blodtrycket hade gått upp lite på de två senaste veckorna 125/78. Magen hade växt ytterligare 2cm (SF-måttet).
Idag var det även dags att ta ett nytt blodprov på mig. Detta gör det på grund av att jag har blodgrupp O- vilket innebär att min kropp kan bilda antikroppar om barnet inte är samma blodgrupp som mig. Skulle fallet vara så att min kropp bildat antikroppar så kommer jag att få en spruta inom 72h efter förslossningen för att min kropp ska kunna ta hand om ev blodkroppar från bebisen. För att göra det enkelt...det är inget farligt alls. Bara jag som ev kommer få en spruta!!! Pysen har även fixerat sig nu...så nu kan skrutten komma ut när som helst! Välkomen ut säger jag....är ju drygt att gå med förvärkar ända till v 40 alt 42. Började få förvärkar natten till i tisdags sen verkar det som att det tänker förfölja mig tills det är dags. 28 dagar idag till beräknad födsel =) *spännande*

Idag är det fredag! Älsklingen har åkt till Hedemora för att se på Leksand - Bofors. Så jag och Frida.S ska ha myskväll här hemma. Käka middag och äta massa gott o bara vara! Utan karlar och barn, kommer bli kanonmysigt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0