Energitjuv.

Lördag idag! Har varit en ganska så lugn dag men ändå inte bara suttit hemma i soffan o stirrat in i en vägg =) Sov faktiskt länge idag, vaknade vid 11. Iofs var det kanske inte så konstigt då jag var vaken till ca 03 inatt av förvärkar. Dessa förbaskade värkar som bara gör att man inte kan sova ordentligt. Antingen får de hemskt gärna försvinna eller så kan väl förlossningen ta ett skutt och sätta fart :o)
   Men iaf, har varit på födelsedagsfika hos fina grannen Anna!! Hon fyllde år i onsdags, hipp hipp hurra!!!

Nu har jag och Magnus nyss fått i oss lite middag, lasagne blev det idag!!

Kvällen vet jag inte så mkt om ännu. Får väl se vad som händer och fötter då Magnus jobbat klart runt 20.30.

Om man har en energitjuv i sin omgivning. Vad ska man göra med den när man inte bara kan strunta i den? Den kommer liksom finnas kvar hur man än bär sig åt om jag inte emigrerar till ett annat land eller nåt. Hur ska man orka med energitjuven utan att bli på dåligt humör och liknande varje gång man ser, träffar eller pratar om personen. Du som har ett bra svar, ge mig gärna det!!!

Ett konstigt inlägg detta. Är lite seg o trött och samtidigt funderar jag på den där energitjuven......


Kommentarer
Postat av: Carro

KRAM på dig sötis!



Bästa tipset är nog det svåraste..att lära sig att leva med energitjuven och inte låta den påverka sig.. men som sagt, lätt att säga - sjukt svårt att göra..

2011-08-14 @ 14:20:54
Postat av: Sara

Jag gissar att du har rätt söt.

På alla sätt o vis dessutom. Lätt att säga svårt att genomföra.



Ses imorn! Kraaaaaam

2011-08-14 @ 22:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0