En bra dag!

Idag har varit en otroligt bra dag för min rygg och mina fötter! Har inte varit speciellt varmt och ryggen har helt enkelt tackat och tagit emot för all vila den fått de senaste dygnen. Så det var jag ju idag tvungen att ändra på :P Kände mig otroligt rastlös på förmiddagen så jag fick för mig att jag skulle rengöra ugnen. Jag var nämligen en klant för nå vecka sedan och tappade ut "lite" paj i ugnen. Suck o pust. Så det hade ju bränt fast lite härligt nu. På med Mr Muscle och låt honom verka ett tag och vips så var ugnen som ny igen =)
   Bytt sängkläder, och i samband med det även tvättat 2 maskiner tvätt så nu är det tomt i tvättkorgarna också!
   Lagade spenatsoppa till middag och efter middagen har jag nu bakat en omgång hallongrottor och en kladdkaka! Ja, jag har då allt ärvt en hel del av mina föräldrar. Mamma har lättare att sitta still än vad pappa har, men då hon är rastlös så bakar hon. Pappa vet inte hur man sitter still och uppenbarligen inte jag heller!!!!!

MEN, de positiva i detta är att jag faktiskt hunnit lata mig en hel del idag också. Låg o myste med älsklingen och katterna i typ 2h mitt dagen i sovrummet. Tyckte det var himmla mysigt att bara ligga där o småprata och låtsas som att jag inte hörde åskan. Städade ugnen som en liten paus från vilan och vilade sen en stund igen. Så allt som allt har jag nog bara legat ner o vilat i 3h idag!!! Och trots allt detta på en och samma dag så är klockan bara 20.25. Helt galet!!!!

Kan ju hoppas att alla ting idag får "pysen" att vilja komma ut! Vi längtar ju efter den lilla skrutten nu. <3

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0