Blivit en sömntuta!

Jag förstår inte riktigt vad som händer. De flesta vänner som fått barn har sagt till mig att man sover ganska dåligt om nätterna så här när slutet närmar sig. Jag kan ju bara konstatera att jag inte håller med. Jag sover längre än någonsin. Har två nätter i rad nu sovit i 11h. Haha idag när jag vaknade och tittade på klockan så var den 11. Helt galet. =) Sover som en tok gör jag också, uppe på toa 2-3ggr per natt men sen somnar jag om som en liten tok igen!!!! Skönt är det iaf, och är väl ett sätt för kroppen att förbereda sig inför vad som komma skall!!

Snart dags att hoppa in i duschen. Ska hämta Madde vid tåget 14.50 idag. Sen bär det av till ngn mataffär för att inhandla något riktigt smaskigt att grilla =) Kommer bli en alldeles utmärkt dag det här!!!

Ohh har för den delen bestämt dejt med kollegorna från arbetslaget tills på måndag. Det ser jag fantastiskt mkt fram emot!!!!

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0