Besök!

Kvällen igår var en riktig mysig sensommarkväll =) Grillning med fina familjen Ö och massor av mys!!! Härligt att vi lyckats få till några dejter i sommar!! Återigen, tack för middagen!

Idag har jag haft riktigt mysigt besök =) Nämligen av min älskade kollega och vän Sara och hennes lilla son Wille på lite mer än 7 månader!! Sara har en viktig plats i mitt liv faktiskt....var hon som tog emot mig med öppna armar då jag kom första dagen till min examenspraktik i januari 2009, och även hon som såg till att jag fick fast jobb!!! Sen att vi klickar otroligt bra privat också är ju bara underbart =) Underbara Sara!!! En liten fika blev det och massa babblande! Tack söta ni för besöket, det var verkligen mysigt!! 

   Det är lite så här mina dagar ser ut nu. Antingen något trevligt besök av någon vän här hemma alternativt åker jag och Magnus iväg tillsammans i bilen så jag inte behöver sitta och ha ont på bussar o grejs. Har blivit lite så här sedan mina onda förvärkar satte fart. Sen de började känns det inte alls lockande att befinna sig på stan eller liknande eftersom det ibland gör så ont att jag behöver vika mig dubbel. Det är tur man har fina vänner som är förstående. <3<3<3

Har ikväll haft lite fnatt här hemma. Typ alla i omgivningen har börjat jobba nu och det gör att det är ganska tråkigt att bara sitta hemma. Dagarna går så långsamt :( De senaste 2 v har jag roat mig väldigt mycket med att baka...hihi!! Gott värre men Magnus tycker inte det är nå bra för figuren :P Så därför bakade jag även ikväll. Nä, men jag känner att jag behöver hitta på med något pyssel som inte tar en evighet att bli klart men som ändå gör att jag iaf blir lite sysselsatt. Sagt och gjort, bestämde mig ikväll efter lite googlande att jag ska sy en ammningskudde =) Har sådan tur att jag tom har material hemma till det...så imorn tänker jag sätta fart med det så får vi se om det blir något av det eller om det bara blir ett kaos!! Ska iaf göra mitt bästa för att lyckas.

Inga speciella planer för helgen! Ska grilla med Anna och Thomas imorn, hoppas jag! Ser inte så lovande ut enligt DMI men vi kan väl hoppas att de har fel med några timmar.....enligt dem så ska det blir riktigt regnoväder klockan 17 imorn och hålla i sig fram till på lördag. Vi kan ju skjuta fram det till ca 20 eller nåt så hinner vi mumsa i oss lite god grillad middag!

Och hörrö ni!! Vad roligt det är att det är så många som läser i bloggen *bockar o bugar!* =) Kom ihåg att det är ännu skojigare för mig om ni ibland lämnade lite avtryck via kommentarerna, så jag vet vilka ni är!!!


Kommentarer
Postat av: Sara Naess

Tack Sara för de fina orden! Det värmer verkligen! Men det var ju tur att du ville ha jobbet också så att du inte kände tvärtom.. .HAHA! Kul att du kände dig så välkommen och sen att du ville fortsätta hos oss var ju toppen! Då känner man att man lyckats som handledare =)



Det är så kul att läsa din blogg! Hoppas du fortsätter sen också! Kram på dig vännen!

2011-08-19 @ 11:10:07
Postat av: Sofia Eisenschmidt

Jag brukar läsa ibland.:)

2011-08-19 @ 17:23:32
URL: http://sofia85sblogg.blogspot.com
Postat av: Vera

Här kommer ett litet avtryck =) hihi

2011-08-20 @ 10:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0