v.18

Veckorna rusar iväg och jag hinner inte med. Idag har vi bestämt gått in i v.18 av graviditeten och det firade vi lite fint redan igår med att jag blev moster till en liten tjej!!!! Wiho, första flickan!!! hon kommer nog inte få det lätt med bara killar i sin omgivning!
   Jag själv mår bra. Det är ryggen som inte alls varit nöjd den här veckan då det varit veckan från helvetet på jobbet. Massa folk borta och inte tillräckligt med vikarier. Jaja, nu är äntligen veckan över och jag tänker njuta av att det är lördag =) Tror bestämt att jag ska ta o baka lite kärleksmums idag!! Se om ryggen även tillåter lite städning....Magnus och grannen ska ta fram sin leksak, motorsågen, och gå lös i backen bakom våra hus! För att avrunda kvällen lite int så ska vi ta o grilla honungsglazerade spareribs!! *mumms*

Drygt två veckor kvar till Ultrljudet...så spännande!!! och om 3v är vi i Halmstad och firar påsk o myser med Sebbe & Fian!!! Det ser jag verkligen fram emot!!
   idag ringde mamma också..och hon kommer på besök sista helgen i Maj! Trevligt trevligt =)

Nu blir det frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0