Den utlovade nya bilden..

Ja som jag skrev igår så kommer här den utlovade magbilden! Tar bilden från v15 också så man kan se skillnaden!

     
v.15                          v.19

Vågen visar nu 3,6kg plus sedan nyår och magen den ser man ju med blotta ögat att den växt massor!!

Helgen har varit alldeles underbar! Vi har hunnit med massor här hemma.
   Igår hade vi en fantastisk kväll med härliga vänner! Det blev grillning och sedan jordgubbar och glass till efterrätt =) Det var så himla gott. Sen avslutade vi kvällen med att spela Alias. Vi hade så himlans trevligt och hade våra fina vänner på besök här hemma tills ca kl 01 inatt!!! Tack Pernilla, Johan, Peter och Caroline för ert mysiga sällskap!

Snart är det dags att börja fundera på att krypa in till sängen och sova. Ny arbetsvecka startar imorn. Den startar dessutom med APT så slutar inte från 19.15 imorn kväll.

Ha en skön vecka gott folk så ser vi om det blir nå bloggande i veckan eller om ni får vänta tills nästa helg!!!

Kram på er alla!!!


Kommentarer
Postat av: Svägis

Va härligt att se att magen växer som den ska! :) Massa kramar från svägis i Skåne.

2011-04-10 @ 21:41:28
URL: http://lalleochnettan.blogspot.com
Postat av: Andrea

Kunde inte låta bli att kika in här och vad får jag se om inte fina bilder på fin mage! Vad kul, och vad härligt med en snabbväxnade mage! Nu blir jag avundsjuk :) Det måste vara supermysigt att det syns och att folk i omgivningen börjar gratta och fråga?! Jag minns att jag längtade halvt ihjäl mig efter att folk skulle göra det. Skulle vara roligt att träffa dig och magen live någon gång. Då skulle du få träffa världens finaste som gömde sig i min mage..

2011-04-11 @ 20:59:50
URL: http://ettandetagbort.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0