På trip med svärföräldrarna

Idag har det varit en tur i staden med svärföräldrarna! De kom och knackade på dörren vid halv12 idag och undrade om jag ville åka med dem en sväng eftersom Magnus ändå skulle jobba. Javisst sa jag och fick på mig lite andra kläder än mjukisbyxor. En tur på Ikea resulterade i lite ljus, en ny måttsats och lite stekspadar o sånt där bra att ha när man lagar mat. Ett stopp på citygross för att köpa lite mat och sist men absolut inte minst så fick vi oss en present idag! En dammsugare....



En sådan här fick vi i lila!! Tack och bock :o)

Just nu har det varit lite undanplockning på schemat för att snart ta och fixa lite middag! Det blir hemlagad pizza idag som min kära man ska fixa! Ikväll kommer även Madde på besök, trevligt värre!!!

Nu ska jag leka elektriker och sätta upp 2 lampor!!!

Kram kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0