Kan inte sova

klockan är alldeles för mkt för att jag ska vara vaken. Klockan ringer om 6,5h då är det dags för en arbetsdag på 12h. har 3h föreläsning när jag slutat i barngrupp.

Var uppe och lunkade lite för en stund sedan i huset och såg hur mkt vackra stjärnor det var på himmelen. Helt plötsligt så kom jag på hur mkt jag saknar morfar...kanske är det för att mormor kommer i helgen som jag blir påmind om att han är min stjärna där uppe på nattens mörka himmel. Jag har nog aldrig accepterat att morfar lämnade oss i november för snart 4 år sedan....men nu blev det genast väldigt märkligt när mormor kommer själv hit upp.
   Tror jag tar o väcker en katt att kramas med lite här hemma i mörkret och hoppas efter de kunna sova lite.

<3 Morfar <3


Kommentarer
Postat av: mi

Vad fint vännen. kramar är bra. din morfar sitter nog där uppe och ser på dig från sin stjärna... han är nog väldigt stolt över sitt fina barnbarn och allt hon lyckats med på väldigt kort tid. Du är stark vännen. Kram

2010-09-17 @ 13:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0