Jag hinner inte med...

... i livet. Tiden går i 180 hela tiden och jag tycker att veckorna bara rusar iväg. Och eftersom veckorna rusar iväg så gör även tiden det och sådant som att blogga hinns inte med. Sitter nästan varje dag på bussen på väg hem och tänker ikväll ska jag blogga och jag ska skriva om det här. Men när jag väl sen kommer hem och har fått mat i magen så gör jag något fix med huset eller så fastnar jag i soffan för att njuta av att ta det lugnt och skönt en stund.

Allt har sin gilla gång just nu. Jobbar och sliter om dagarna och försöker hinna med träningen så gott det går då det inte är kvällsmöten eller annat pyssel med jobbet på kvällstid.
   Helgen som var så hade vi mormor på besök här uppe. Det gick alldeles utmärkt...men ändå så var jag helt slut i söndags eftermiddag när hon hade farit hem. Det blir ju liksom inte att man slappnar av på samma sätt då man har gäster. Men det var trevligt och mormor var väldans nöjd! nästa långväga gäster är mamma och Sven-Erik som kommer på besök fre-sön nästa vecka!

Idag har det varit besök hemma hos Anna och hennes fina familj :) Det bjöds på gott bröd med smaskigt pålägg, vilket passade alldeles perfekt efter mitt träningspass!
   Nu är det snart bäcksvart ute och jag hoppas att min älskade man snart ger upp målandet av carporten för idag och kommer in och är lite social.

Nu blir det precis det jag skrev om i början...kasta mig i soffan och bara slappa. Var uppe klockan 5 imorse så ska väl inte skryta med att jag är speciellt pigg.

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0