Biskvi...

Dagens fråga; Hjälper det att äta en biskvi mot träningsvärken i benen?! HAHA nä skämt o sido. Men jag har en helt galen träningsvärk i benen och ikväll när vi var på ika så hittade jag faktiskt lakosfria biskvier så då kunde jag inte låta bli att köpa! så en sådan godsak tillsammans med en god kopp te förgyller min kväll i soffan =)
   Får dock förhoppningsvis snart sällskap här i soffan då Magnus jobbat klart. Då blir det filmtajm. Men inte vilken film som helst utan vår bröllopsfilm. Den var klar idag så Magnus hade hämtat den när jag var på jobbet! Ska bli väldans spännande. får väl se om vi rent av har ork att beställa tackkort ikväll också...annars får det bli ett projekt för helgen.

Imorgon är det äntligen fredag och veckans sista arbetsdag Det är planering på morgonen med arbetslaget och se jobb till 16.15. Kvällen ska tillbringas med arbetslaget hemma hos en kär kollega som tyvärr slutat. Men ska bli otroligt mysigt att träffa både Camilla och Lotta imorn tillsammans med övriga kollegor, privat!!!

Må så gott!!


Kommentarer
Postat av: Kaj

Hade varit schysst om biskvier hjälper mot träningsvärk =) hoppas er bröllopsfilm blev bra! låter spännande!

2010-09-23 @ 21:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0