Less på att vara sjuk

Gahh jag blir galen. Har varit sjuk nu sedan i onsdags...eller ja. Jag borde väl kanske inte ha jobbat i onsdags heller men det gjorde jag enbart för att jag inte har mage att ringa och sjukanmäla mig när det är jag som öppnar på jobbet. Men torsdag och fredag var jag hemma. Deckad i feber, hosta och förkylning.
   Mitt i allt detta så kom mamma och Sven-Erik på besök igår och är här tills imorn. Så idag gjorde jag ett tappert försök att fara med dem till Gränby en vända....var väl hemifrån ca 3h varav jag säkert satt ner i 1,5 av dem. Men helt slut blev jag och somnade som ett litet barn när jag kom hem.
   Det är bara och hoppas att det händer något drastiskt tills imorn kväll/måndag morgon så jag kan jobba på måndag!

Annars har det inte blivit mkt gjort just eftersom jag är sjuk. Har på 3 dagar iaf lyckats skriva adresser på tackkorten från bröllopet. Så det får väl bli morgondagens projekt. Att orka promenera till brevlådan som är ca 10 minuter bort och posta alla kort =)

Idag fyller kära Fia 25 år!!! Hipp hipp hurra på din dag!

Nu blir det sängen. *zzznark*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0