Frisyrer de senaste åren!

            

Lugg.                      Blond.                       Blond o kortklippt.  Etapp-klippt.
2005.                      2006.                           2007.                   2008.


Foton på mig efter 2008 där jag inte har Uppsatt hår, någon klämma på ett eller annat sätt i luggen verkar vara en omöjlighet att hitta! Eller jag har hittat nåt kort men inte där man ser hur frisyrer verkligen är....nåja, varför gör jag det här?
   Jo jag ska till frisören imorn och vet inte hur jag ska klippe mig? Jag vet att jag ska fixa färgen..ska fortsätta vara brunett. Men hur i hela friden ska jag klippa mig?! Förslag mottages gärna innan 14.30 imorn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0