Duktiga vi!

Ojojoj vilken produktiv dag!!!

Magnus o Pelle har varit ute hela dagen och grejat med carporten/förrådet!!! Det enda jag gjorde med d en var o komma ut o tejpa lite uppe vid taket så Magnus kunde måla klart =) Men min älskling har varit jätte duktig idag...nu är nämligen allt klart därute! Så nu är det bara o vänta på att det ska torka så vi kan skicka in alla verktyg o sånt grejs där så jag kan få ha tvättstugan ren o snygg!!

Vad har då jag gjort denna söndag förutom o tejpat lite i förrådet... Jo jag har dammsugit, dammat, torkat golv, städat badrummet, rengjort ugnen, gjort fint bland mössor, vantar och halsdukar och tvättar massor av tvätt. ja, jag tycker nog allt att jag har varit väldans duktig idag!!

En väldigt bra dag av familjen Klarin!!!

Nu ska jag fortsätta se på Ensam mamma söker och Magnus ska skriva klart en artikel! Sen blir det lite söndagsmys i soffan kanske med en bra film eller nåt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0