Bacillerna förföljer mig...

Ja de envisa jäkla bacillerna förföljer mig, Jag blir galen.

Eftersom bacillerna är klar så är jag fortfarande hemma från jobbet och hostar och har mig. Dock varit feberfri sedan ca halv3 idag så nu hoppas jag verkligen att skiten håller sig borta!! Men en sak kan vi konstatera och det är att jag och vår divan på soffan är bästa kompisar + en filt! Här sitter jag typ all vaken tid. Har nåmligen fått lära mig av en god vän att man inte ska ligga ner när man har luftrörskatarr...för då får bacillerna lättare att fästa i halses o luftrören. Så sitta är det som gäller när jag är vaken.

Annars vet jag väl inte så mkt som händer eftersom jag bara är hemma. Återkommer när det händer något skojigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0