3 månader!

Idag har jag och min älskade Magnus varit gifta i 3 månader <3 Tänk vad fort tiden går. Det har väl inte varit någon större skillnad i våra liv från innan vi gifte oss...men den stora skillnaden är att nu är det bara 3 månader kvar tills vi åker på vår bröllopsresa till Thailand. Vi hade inte riktigt verken tid eller någon lust att fara iväg i sommras och så ville vi gärna till Thailand och det är inte riktigt läge i juli, så därför väntade vi med våran resa.
   Dock har det hunnit hända en del de 3 senaste månaderna. Huset har blivit klart och likaså carporten med förråd. Mamma och mormor har hunnit vara på besök hos oss och om 9 dagar kommer även pappa & Eva, o helgen efter det kommer Fia & Sebbe! Vi har lärt känna våra grannar och de är underbara allihop! Ja allt är kanon, vi verkligen stortrivs i vårt fina hus!!

Igår så var Pernilla här och sydda gardiner till sitt kök :) Jag hade sådan tur att det blev tyg över så jag kan sy gardiner av samma tyg till mitt kök också. Återkommer med bilder när de är klara!
   Igår så tyckte jag att Pernilla du kan väl göra nåt nytt fint på ljusfatet som jag har på köksbordet. Sagt och gjort. Pernilla satte fart o grejade en massa med ljus o sand som vi tog i Ystad i våras. Blev riktigt läckert när det var tänt. Haha dock så slutade det med att brandlarmet startade och vi inte lyckades med att släcka den eldflamma det blev så vi fick tillslut kväva elden med massor av sand. Men att det inte brinner i sand är inte riktigt sant. Det brann hur mkt som helst.



Nu blir det frukost och sen gardinfix!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0