En vecka med pappa & Eva!

Det blev en kort arbetsvecka det här!
  Var ju planeringsdag i måndags så då var det inga barn på förskolan. Sen jobbade jag tisdag och onsdag där onsdag var min korta dag på veckan och sen har jag varit ledig!! Detta för att pappa & Eva har varit på besök. De kom i tisdags eftermiddag och har alldeles nyss åkt. Det har varit en toppen vecka. Pappa har hjälpt oss att få upp inredning i tvättstugan, det blev verkligen såååååå bra. Vi är helnöjda! Han fixade upp en extra klädstång i klädkammaren så vi slipper lägga pengar på en garderob som  vi egentligen inte riktigt hade vetat vart vi velat ha. Pappa har också satt upp ett arbetsbord i förrådet ute så man kan greja där lite :) Sist men inte minst så småfixade han i badrummet där uppe...fick skåpsluckorna att hänga ordentligt istället för lite på korsen o tvärsen. Ja med en liten sammanfattning så har pappa hjälpt oss massor!!!
   Eva hon gjorde vårt badrum här nere till det renaste i hemmingsbo!!! När Eva är i städtagen så lämnas inget kvar!!!

Haha, vad har då jag o Magnus gjort kan man undra! Magnus han har jobbat hela veckan så han har mest fått komma o säga bu eller bä då o då! Jag har hjälp pappa så gott jag kunnat! Monterat ihop det som han sedan satt upp på väggarna o lite så!

Jag har även bakat 2 smaskiga bröd i veckan och igår blev det även en smaskig toscakaka!! Allt på recept från fina Anna :)

Ja jösses vad det har gjort grejer i veckan! Jag behövde verkligen det här..behövde koppla av helt från jobbet ett tag för jag har verkligen varit jätte trött. Om cirka 45 minuter ska vi ta och fara in till stan för att leka flyttgubbar åt Madde! Sen får vi se vad som händer ikväll....

Nu frukost!
Här bjuder jag på lite bilder från det som pappa hjälpt oss med :oD


     

     

Bild 1; Fiiiiina tvättstugan.
Bild 2; Klädkammaren.
Bild 3; Vårt kök.
Bild 4; Muren. Som gränsar av garageuppfarten från gräsmattan.
Bild 5; Uteförrådet.
Bild 6; Katterna tog det piano i allt stök!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0