Valborg är över.

Igår var det valborgsmässoafton. Dagen börjades med att jobba. Var jag som hade fått vinstlotten att stänga på jobbet igår, men med tur så blev det en förkortad dag då alla barn hade gått hem strax efter mellis =) *tack tack* Hem och duscha o göra sig lite iordning och sen iväg på lite grillfest med god mat och trevligt sällskap!! Var en precis lagom festkväll så där en fredag när man (eller iaf jag) är lite seg efter en arbetsvecka. Kom hem runt 01.15 eller nåt sånt inatt!

Idag och fram till måndags kväll så ska det blir hopskruvning av kök för hela slanten! Ska väl bara ta och undersöka hur vi ska ta oss ut till huset eftersom Magnus drack alkohol till ca kl 24 inatt så vill jag inte att han ska köra bil idag, det lär ju krylla av polisbilar ute på vägarna idag som tar alkotest. Men men, det löser sig på ett eller annat sätt....bussen går ju alltid!!

Men nu blir det frukost och sen ska jag dra Magnus ur sängen för att filosofera över hur vi ska ta oss till huset! Ha en bra dag alla....

Tjing tjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0