Regniga söndag.

Snart har ytterligare en helg passerat och den med buller och bong!!! I fredags så var Fia & Oscar här o grillade och hade allmänt trevligt. Vi pratade lite bröllop pch planerade in två dagar då vi ska ses för att verkligen fokusera på att få bröllopsgrejs gjort =) Kanoners blir det!!! Och för att fortsätta på bröllopstemat så var jag och Magnus på bröllop igår. Det var Caroline & Anders som gifte sig och allt var så himla fint...verkligen kanon bra! Hihi men jag ska ju erkänna att jag blev lite nervös själv av att vara på deras bröllop. Är ju bara 8 veckor kvar tills det är jag och Magnus som står där som brud och brudgum.

Idag är det en fantastiskt tråkig dag vädermässigt....det regnar, blåser och åskar för fullt. Snickarna är här och grejar på ovanvåningen...det är faktiskt så nu att man ser ett slut på byggandet. Det går i ett fasligt tempo nu så förhoppningsvis kan vi väl bo där uppe också om sisådär 2-3veckor. Imorn kommer det en filur och sprutar in lösull i luftspalten, förhoppningsvis så kommer elektrikern och gör sitt jobb i väggarna och går det så bra som man önskar kan snickarna sätta igen väggarna på tis-ons och börja spacka o måla därefter!!! Fantastiskt!!! Jag vet att det är många som vill se bilder frfån huset...anledningen till att det inte kommit några nya bilder är dels tidsbristeno och att vi ännu bara har ett mobilt bredband att använda oss av här hemma. Men på onsdag så kommer vårt ordentliga bredbad att fungera så snart kära vänner ska ni få se nya bilder från huset =) Men om ni gärna vill se så har jag en bättre lösning, kom och hälsa på istället! Roligare att se allt live!!!!

Men nu blir det en lite lässtund i soffan innan det ska göras tacos till grabbarna här!!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0