Bröllopsplanerna fortskrider...

Idag är det lördag och en riktigt trevlig vecka har passerat!!!
   Hade i måndags tid att träffa Anna och hennes lilla Emil =) Det var hur mysigt som helst!! Var på tok för länge sedan vi sågs men det har haft sina olika förklaringar. Men nu så är vardagslivet lite mer tillbaka!! I onsdags tog jag och Pernilla en snabb dejt på Ikea innan hon skulle fara iväg på andra äventyr. Alltid lika skoj att träffas.
   Igår fredag så öppnade jag på jobbet vilket innebär att jag är trött som tusan när jag kommer hem, kom hem och sov i 1½ h för att sedan göra mig iordning inför nästa äventyr! Vi hade sommarfest med jobbet. Det var en riktigt trevlig tillställning med massor av skratt!!! *Tack tack alla kollegor som var med under kvällen*
   Idag så är det en ganska grå och trist dag. Nog för att det inte regnar just nu men det är väldigt blött ute och det ser ut att kunna börja regna när som helst igen. Så idag får det nog bli lite pysslande här hemma i huset och kanske baka något smaskigt....får se vad jag kan tänka ut!! Magnus ska iväg o jobba idag, ska se/skriva om en fotbollsmatch kl 14.

Bröllopsplanerna är i full gång igen! En första bordsplacering är gjord, den kan dock komma att ändras lite men vi har iaf en första tanke! På måndag ska jag och Fia ses efter jobbet och göra lite ärenden på stan inför bröllopet! Så nu är vi ordentligt igång med allt rörande bröllopet efter en lång period då vi inte gjort ett dugg :P

Ha en mysig lördag alla kära!!!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0