Vilket skitväder...

Ja det är sanningen idag. Igår var det så underbart väder. Det var sol och cirka 10 plusgrader. Det var till och med så att man kunde börja se gräs lite här och var, för att snön töa. Men det var inte långvarig glädje över det. Idag har det snöat hela dagen och jag skulle tro att det snart kommit ca 1dm nysnö. Vart i hela friden kom den ifrån??? Jag vill ju ha VÅR, inte mera snö. Jaja, det är väl bara o hålla tummarna att solen och plusgraderna åternvänder till Uppsala imorgon.

Helgen har annars varit ganska skön! I fredags gjorde jag så lite som möjligt och igår tillbringade vi hela dagen tillsammans med Ivan & Pernilla =) Det var så trevligt så!!! Vi var på turné lite var stans. Det bästa av allt under dagen enligt mig själv var att vi hittade kanonfina ljus till bröllopet och servetter i samma färg. Så helt perfekt! Nu är det bara blommor kvar till dekorationen, och det är ju en aning för tidigt att köpa det nu :P Idag har jag städat lite och nu är det soffläge på menyn! Magnus är iväg på hockey så jag bara slappar och faktiskt njuter lite av ensamheten. Ibland är det bra skönt att vara lite ensam. Det är ju destu mysigare då när man är tillsammans.

Nästa lyckopiller i livet är att om 1 månad så har vi nycklarna till huset i vår hand. O när vi väl fått dem så tar det inte speciellt lång tid innan vi kan flytta in! Hoppas så på att flytta in runt andra helgen i maj. *hoppas hoppas* att allt går som planerat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0